Hej igen.. :)

På senaste tid har jag inte direkt varit på något blogghumör, men nu är jag tillbaka igen. Har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist, mest jobbat och tagit det lugnt :).

Framöver har jag ett nästan fullspeckat schema, Imorgon åker jag till E-tuna till Philip och är där fram till på söndag. På söndag är det även inventering på jobbet, och det är väl kanske inte något som jag ser fram emot direkt.. Jag jobbar dessutom nästan hela veckan efter det. Sen är det ju då veckan innan Lucia, då jobbar jag som tur är bara på måndagen, sen är jag ledig! Jippi!

På Lucia ska jag och Victoria ge oss ut på äventyr.. Haha, hon och jag ska åka kryssning, en sån där 22 timmarskryssning, ska blir grymt kul! :) Har inte träffat henne sen i mitten av Juni.

Sen den 15e december jobbar jag igen, men då var det även snack om en återträff med min f.d klass, så ska väl förska få ledigt den dagen. Sen är det jobb jobb och jobb, och sen en snabb resa till e-tuna för att sedan jobba igen.

usch, ser verkligen inte fram emot att jobba dagarna innan Jul, kommer vara så grymt mycket folk, och dessutom så jobbar jag på Julafton. fast jag hinner iallafall hem till julankan på TV :D.

Den 26 december (annandag jul) blir det nog som vanligt en liten tripp till min kära morbror där vi firar "jul" tillsammans med mammas sida av släkten, trevligt trevligt :)

Dagarna innan nyårsafton jobbar jag också, men är ledig på själva nyårsafton. Då ska jag först fira min kusin Daniel som fyller 20, och efter det ska jag till E-tuna till Philip :).

hah, det var mitt år det, iaf det som är kvar av det :)

Hittade även en bild som är tagen 2006.. Haha shit vad man förändras :)..



Jag i skogen, jösses.. :)

Ha det bra nu gott folk! :) Kram!  

Kommentarer
Postat av: Philip

lika vacker som alltid!

2008-11-25 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0