Hola!

nyvaken.. och känner mig "oootroligt" vacker.. hah. Sitter och kollar ut genom fönstret just nu, ingen vacker syn direkt, regn och rusk. Det här är en sådan dag då man bara ska sitta hemma framför tv:n och mysa med lite varm choklad/kaffe. Men icke, Som sagt, jobb idag igen :). Men jag har faktiskt lyckats flirta med alex så hon tar min tid imorgon. Känner att jag har lite och göra här hemma innan Philip kommer till helgen. Det känns dessutom som om jag vill komma hem till ett nystädat rum när jag kommer hem från Philip om en vecka:).

Idag ska jag bara ta det lugnt fram tills klockan blir halv 4, då ska jag möta upp alex för att gå till jobbet. slutar som igår, 20.15, sen blir det att vänta på alex som slutar lite senare än mig, sen promenixar hon och jag hem igen :)

Vi hörs senare gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0