morrn morrn!

Hoppas att alla har sovit lika gott som jag har :). Har ju sovit breve min älskling inatt :).
I fredags så träffade jag Angelica, det var trevligt, inte sett henne på jättelänge. Vi åkte till Södertälje och hämtade hennes bil, sen åkte vi vidare till brandbergen för att lämna lite saker till en av hennes kompisar, och där blev vi kvar ett tag, sen åkte vi till donken och åt middag :).

Gårdagen var också mycket trevlig, vaknade upp hos Angelica, duschade, gjorde oss i ordning, sen begav vi oss av mot Hallstavik för att fira hennes farfar. Man behöver inte vara hungrig när man är där direkt, shit vad mycket mat dem gör. Vi var där ett tag och sen åkte vi hem, och när jag kom hem så var Philip här :) Vi myste och kollade på dansbandskampen.. haha. Idag vettesjutton vad vi ska göra, det märker vi :)

Ha det bra gott folk! :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0